Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2006-08-28

Snart är det dags

Jag har blivit en nörd, en Prison Break- nörd.

Jag kan inte låta bli, men hela veckan har jag funderat på hur det ska gå i kvällens avsnitt. Kommer Lincolns att vidbrännas i elektriska stolen, eller har Michael ett par extra ess i rockärmen.....Och kommer Veronica och Nick att hinna hitta bevis på Lincolns oskuld....

Ja, frågorna är många och spänningen är, som Peter Harrysson säger, oliiiiidlig.....=)

Annars är det lugnt på alla fronter. Inga nya bokinköp, inga nya recensioner, bara en massa jobb... Det är bara att vänta på att Prison Break ska börja, så man kan längta till nästa avsnitt...

/Belgarion

Andra bloggar om: , ,

4 Comments:

At onsdag, 30 augusti, 2006, Blogger Hieronymus said...

Prisonbreak-nördar är vi allihopa, allihopa...jag med...du med och jag med.

 
At onsdag, 30 augusti, 2006, Blogger Tina said...

Jag med... Visst måste väl obducenten/tandläkaren (eller vad han nu var) varit mutad? Och vad är det som är så speciellt med att pappan nog var på avrättningen? Ytterligare en fråga: skulle serien bli bättre eller sämre av att Michael får ihop det med läkaren?

 
At torsdag, 31 augusti, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Hieronymus, du borde satsa på att bli textförfattare....=)

Ja du, Tina, nog gav obducenten en konstig blick till advokaten...så det är nog inte omöjligt.

Pappan är nog inbladad en hel del tror jag. Men det visar sig väl.

Klart grabben ska ha en flickvän, jag tror att det kommer att täta till serien ännu mer....=)

 
At fredag, 01 september, 2006, Blogger Trollmor said...

???????

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter