Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2006-08-07

Tillbaka till vardagen

Jaha, då var man tillbaka i den gamla lunken. Efter fyra underbara veckor så började jag jobba igen i morse. Det tog ungefär 5 minuter från att jag vaknade 06.00 tills jag kom på varför det var så skönt att få semester.....Klockan är inte ens 22.30 och jag är såååå trött...zzzzz

Händer inte så mycket på bokfronten heller, håller fortfarande till i actionland tillsammans med
Tom Clancy och hans "Täcknamn Rainbow". Det är inte så att den är dålig, men låååång. Dessutom är det Jan Guillou-varning, Clancy beskriver till och med krutet i patronerna på ett mycket ingående sätt....

Nåja, jag kommer väl igång med läsningen snart, men nu ropar sängen på mig i en mycket trivsam ton...

Godnatt.

/Belgarion

Andra bloggar om: , , ,

4 Comments:

At tisdag, 08 augusti, 2006, Blogger Maria said...

Jag är oxå tillbaka på jobbet! Och med bloggandet.

Måste varna för "Gåtornas palats", det är en sååå missvisande titel. Inte särskilt bra heller men det är du ju beredd på (den var bättre än "I cirkelns mitt" i alla fall. Recension kommer inom kort och sedan när du har läst den kan vi ju jämföra.
Ha det gött som vi säger här i EM-staden!

 
At tisdag, 08 augusti, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Va härligt att "höra" din röst igen. Det har inte varit tätt mellan blogg-inläggen på ett tag...=)

Ska du besöka Ullevi något under EM då ?

 
At torsdag, 10 augusti, 2006, Blogger Trollmor said...

det finns en bokutmaning på min blogg om du är intresserad...

 
At torsdag, 10 augusti, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Hej Trollmor. Självklart kommer jag att svara....=)

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter