Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2006-11-02

Ny bok.....och förlag...

En av de "våra" i bokbloggs-sfären kommer ut med en ny bok. Helena Von Hofsten kommer den 15/1 2007 ut med sin andra bok som fått det poetiska namnet "Om jag kunde skriva skulle jag skriva en bok om människans största lycka och olycka". Den första boken "Andra sidan väggen" kom 2003 och gavs ut av Uppsala Publishing House. Har själv inte läst denna, men den verkar aktuell och bra.

Men det är inte nog med det, boken kommer att ges ut av Tusculum Förlag, ett förlag som är nystartat av....just det, Helena själv.

Jag är mäkta imponerad, att lyckas skriva en bok är enligt mig en grannlaga uppgift, att sedan ha modet och orken att starta och driva ett helt bokförlag är mycket imponerande.

Det är bara att gratulera och önska lycka till.

/Belgarion

Andra bloggar om: , ,

3 Comments:

At måndag, 06 november, 2006, Blogger Helena von Hofsten said...

Tack Belgarion! Jag har inte haft tid att surfa runt så mycket de senaste dagarna, så var jag inne hos dig nyss och såg din hälsning.Tack!

 
At tisdag, 07 november, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Jag blev så inspirerad så jag har köpt din första bok. Recension dyker upp vad det lider....=)

 
At tisdag, 07 november, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Dessutom är du värd all beundran för det du gjort. Så sug åt dig så mycket du kan...=)

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter