Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2006-10-04

Äntligen LOST igen

Japp, då är det dags för "LOST" igen....Så nu är jag uppbokad även på onsdagar kl. 21:00.

Ja, för "Prison Break" håller ju fortfarande på så måndagar kl. 21:00 är också uppbokad.


Annars har det varit lite bloggdöd igen. Fortfaranade en hel del på jobbet. Nu har även kören kommit igång på allvar igen, för att inte tala om grabbens ishockey. Lägg sedan på diverse möten i styrelser och på barnens skolor så inses att tiden inte riktigt vill räcka till....

Nån som har något bra förslag på hur allt skall hinnas med ? Kloning kanske....?

/Belgarion

Andra bloggar om: , , ,

4 Comments:

At onsdag, 04 oktober, 2006, Blogger Tina said...

Åh ja, åh ja... eller förresten åh nej, åh nej!!! Hur har jag kunnat missa detta. Klockan är nu två minuter i nio och jag har just varit ute och sprungit. Lost eller dusch? Dusch eller Lost?

 
At torsdag, 05 oktober, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Jag skulle föreslå Lost och sedan duschning....Lite svett har ingen dött av....=)

Hur blev det ?

 
At söndag, 08 oktober, 2006, Blogger Klimakteriehäxan said...

Hej!
Alldeles nyss la jag ut en liten personlig utmaning till dig på min blogg! Hoppas du nappar!

 
At måndag, 09 oktober, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Ska fundera lite på den du...det finns ju så många att välja på...=)

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter