Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2006-03-01

Ny Chrichton inköpt

God kväll.

Kunde inte hålla mig länge från att köpa fler böcker....(stoppa mig nån, snälla). Sprang rakt in på bokrean på ICA (fattar ni, bokrea på ICA, otroligt....). Hittade "Passagen" av Michael Crichton för 49 kronor....Det är ju helt fantastiskt billigt.

Har sedan tidigare "Farkosten" och "Flight 545 från Hong Kong" av Crichton, och båda är mycket bra böcker (Den senare av dem finns recenserad tidigare här på bloggen).

Om ni inte kommit i kontakt med denne författare tidigare har ni missat något. För den helt oinsatte är Michael Crichton författare till bl.a "Jurassic Park", men är också skaparen av tv-serien "Cityakuten" (ER).

Nä, snart dags för "Lost", den serien missar jag inte gärna....=)

Eder
Belgarion

2 Comments:

At tisdag, 07 mars, 2006, Anonymous Anonym said...

Det är svårt att hejda sig när det är bokrea! ;)
Trevlig blogg..

 
At onsdag, 08 mars, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Tack så mycket yezz. Ja, visst är det...=), man blir liksom överväldigad.

Kom gärna tillbaka, jag ska försöka bättra mig på att skriva i bloggen, ibland blir det bara för mycket annat...

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter