Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2008-09-22

Grattis Stephen

Ville bara passa på att tala om för världen att min gode vän (in my dreams) Stephen King fyllde 61 år igår. Ett jättestort grattis till dig Stephen.

Ps. Även om det går långsamt att läsa din bok just nu, betyder inte det att den är dålig på något sätt, Stephen. Den är jättebra, jag lovar...Ds.

Ps2. Har du provat Facebook än Stephen, för nu är jag med där. Tänkte att vi kunde hålla kontakten via internet. Dessutom är det jättemånga som tycker om dig där. Bara som tips...Ds2.

/Peter

Andra bloggar om:
, ,

1 Comments:

At tisdag, 23 september, 2008, Anonymous Anonym said...

Hej Peter!
Jag söker dig för att för en bokklubbs räkning (en av mina kunder) få ut fler erbjudanden hos bokbloggare.
Är detta intressant att veta mer om, får du gärna kontakta mig.
Hittade ingen annan kontaktinformation till dig, så jag nyttjar denna kanal för att etablera kontakt.
lina.bjernheim@sterk.se
mvh
Lina

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter