Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2008-08-19

Hatkärleken till OS

Hade idag tänkt mig skriva en recension om John Grishams "Brödraskapet". Så blev det inte, och dra till med en gissning varför.

Jo, detta förbaskade OS. Har bara tid att skriva och läsa på kvällarna, vilket nu då råkar vara typ samtidigt som OS-studion drar igång. Så istället för att plita ner en recension så fastnar jag i idrottens värld med
Stefan Holms nedriga 4:e plats, Carros och Wissmans framgångar samt i en lektion om hur man utför Taekwondo (någon som känner igen sig).

Börjar nästan önska att OS snart är slut, så att jag kan återgå till att vara den gamla vanliga litteraturälskande man jag en gång var. Då jäklar ska jag skriva recensionen....

/Peter

Andra bloggar om:
, , , ,

2 Comments:

At onsdag, 20 augusti, 2008, Blogger Tina said...

Känner igen mig! Älskar OS så jag kollar massor, men det är läsandet som blir lidande... Men snart normaliserar sig väl tillvaron igen! :-)

 
At torsdag, 21 augusti, 2008, Blogger Peter Ljungkvist said...

Ja, det får vi verkligen hoppas. Har hållt på med samma bok i en månad nu, så när jag inte uppnår mina läsmål nu, så skyller jag på OS....=)

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter