Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2005-09-18

Blogglänkar

God kväll.

Blir lika fashinerad varje gång någon har kommenterat en av mina bloggar. Det betyder ju att det faktisk finns någon/några som läser det jag skriver. Jag blir så till mig att jag genast lägger upp denna persons blogg som länk.

När jag tänkte efter så kom jag på att det kanske inte är alla som vill ha sin blogg uthängd sådär, så därför kommer en liten uppmaning. Om jag har länkat till någon av er och ni inte vill det så kommentera gärna detta, alternativt skicka ett mail, så ska jag ta bort den på en gång.

Det är bara det att jag blir så glad när någon har skrivit en kommentar...=)

När jag sitter här och kollar igenom gamla bloggar, ser jag att den bok jag läser nu påbörjades den 25 augusti. Det är då jag inser att jag hållt på med en bok i över tre veckor.....Det måste nästan vara rekord i boktorka....Detta måste rådas bot på, så nu ska jag sjunka djupt ner i sängen och läsa.

Solen gick ner, nu blev det inget mer.

Eder
Belgarion

1 Comments:

At måndag, 19 september, 2005, Blogger Bokbabbel said...

Jag vet precis vad du menar - någon läser faktisskt vad jag skriver här i cyberrymden! Men jag tror att (den svenska) bokbloggsvärlden är ganska liten, man hittar runt p.g.a. andras länkar - du får alltså jättegärna ha en länk till min sida här! =)

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter