Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2005-08-16

14 hyllmeter

Äntligen lust och humör för att blogga. Har varit en tung helg med Cityfest i stan, nästan inget läst och inget bloggande....

Humöret uppåt igår, fick använda 2 hyllmeter av bokhyllan till alla de böcker som legat ovanpå eller nerstoppat i kassar....(ryser bara jag tänker på det). Men nu äntligen....Höll på och sätta in böcker och stuva om i flera timmar och det kändes så bra. Ibland funderar jag på om man är riktigt klok....Nu har jag 14 hyllmeter böcker i vardagsrummet och jag blev så till mig att jag var tvungen att fotografera det. Undrar om det finns medicin mot sånt...=)

Eder
Belgarion

3 Comments:

At tisdag, 16 augusti, 2005, Blogger Maria said...

Åh, vill oxå ha mer hyllor!!! Mer, mer, mer!!!

 
At tisdag, 16 augusti, 2005, Blogger Peter Ljungkvist said...

Halleluja, du har läst min blogg...Va kul...

Hur mycket böcker har du ? Förutom alla Crichton vill säga...=)

 
At söndag, 18 september, 2005, Blogger Bokbabbel said...

Lyx med 14 hyllmeter. Det skall bli mitt mål ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter