Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2008-03-09

Ut ur blogg-garderoben

Har under en tid funderat på varför jag använt mig av psedonym här på min blogg, och jag har kommit fram till att jag inte har en aning.

Jag skriver inget sensasionellt om mig själv, min familj, mitt jobb eller mina vänner. Alltså finns ingen egentlig anledning till att inte tala om vem jag är. Så nu gör jag det.....

Känns på nåt sätt som att jag står för det jag skriver om jag talar om vem jag är och inte skriver under något annat namn. Så nu vet ni att jag är Peter från Gävle och jag älskar fortfarande Stephen Kings böcker mer än något annat....=)

Hoppas bara det inte varit mystiken kring Belgarion som fått er att läsa bloggen, så fortsätt gärna att göra det, och kom ihåg....Alla älskar kommentarer...

/Peter

Andra bloggar om:
, , ,

2 Comments:

At söndag, 09 mars, 2008, Blogger Bokbabbel said...

Hehe, jag har iaf inte läst pga mystiken även om just namnet kan ha varit en orsak att jag nångång fastnade för din blogg (ååh vad jag älskade David Eddings böcker som yngre!!!)

 
At söndag, 09 mars, 2008, Blogger Peter Ljungkvist said...

Tack Magix, hoppas du fortsätter läsa den då och då (på samma sätt som jag läser din, som numera är lite mer magi(x)sk än min)

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter