Google
 
Web bookreflections.blogspot.com

2006-06-25

I midsommartid

Så har midsommar passerat. En skön helg med god mat, gott dricka, god musik och god läsning.

På självaste midsommarafton började Annika Bryns senaste, "Morden i Buttle" som följetong i min lokala morgontidning Gefle Dagblad. Efter de två inledande delarna så är jag redan imponerad. Den känns redan mycket spännande. Det ska bli ett nöje att följa alla 48 delarna.

I övrigt har Mike Gayles "Konsten att fylla trettio" lästs ut. En humoristisk men även tankeväckande bok som kommer att recenseras närmare vid ett senare tillfälle.

Slutligen vill jag här i det publika gratulera min storebror, som förlovade sig igår midsommardagen. Ett stort grattis och lycka till. Puss på dig broder.

/Belgarion

Andra bloggar om: , , ,

4 Comments:

At måndag, 26 juni, 2006, Blogger Cissi said...

SvD kör en ny roman av Åsa Larsson som sommarföljetong, verkar lovande efter två avsnitt!

 
At måndag, 26 juni, 2006, Blogger Peter Ljungkvist said...

Jag känner igen författarnamnet vagt, vad har hon skrivit för romaner ?

 
At måndag, 26 juni, 2006, Blogger Cissi said...

Jag har en pocket av henne här hemma som jag inte läst ännu, men den heter Solstorm.

 
At onsdag, 28 juni, 2006, Anonymous Anonym said...

Tack min broder!

 

Skicka en kommentar

<< Home

web page hit counter